diumenge, 23 de juny del 2002

BTT Sant Mateu & Premià

Sortida d’entrenament en bicicleta seguint el GR92 per Sant Mateu
Foto d’arxiu: seguint el GR92 per Sant Mateu

Aquesta va ser la desena sortida d’entrenament per a l’expedició a l’Atlas en bicicleta que teníem programada per a l’estiu. Vam fer un itinerari similar al que havíem fet altres vegades, per la Serra de Marina.
L’itinerari va ser el següent: Sant Adrià – Badalona – Montgat – Alella – Sant Mateu – Premià – Badalona – Sant Adrià.
Aquesta va ser la darrera de les sortides d’entrenament per a l’Atlas. Després de deu sortides ja teníem la forma física adequada per afrontar la sortida a l’Atlas amb garanties d’èxit.
D’aquesta sortida, com de les altres d’aquest cicle d’entrenament per a l’Atlas, no hi ha àlbum perquè no vam fer fotos. Per això publiquem aquí una foto d’arxiu, corresponent a l’etapa del GR92 que passa per Sant Mateu.