Google ofereix, dins el seu ampli ventall d’aplicacions, una eina especialment dissenyada per mesurar l’audiència i l’impacte dels blogs: Google Analytics. Aquesta eina avançada és capaç de recopilar i analitzar una enorme quantitat de dades sobre les interaccions dels usuaris amb el blog, des de quins dispositius utilitzen per accedir-hi fins al temps que dediquen a cada pàgina o les rutes que segueixen dins el contingut.
Google Analytics no només mesura variables concretes, que s’anomenen mètriques, sinó que també ofereix la possibilitat de personalitzar i generar informes automàtics. Aquests informes s’actualitzen periòdicament, permetent tenir una visió constantment renovada del comportament dels usuaris. Totes les dades s'actualitzen el dia 1 de cada mes i sempre estan referides a aquesta data mentre no s'actualitzin novament.
En aquest capítol, presentem les dades d’audiència del Blog de Muntanya, organitzades segons diverses mètriques d’interès. L’objectiu és oferir una visió clara i detallada de com els usuaris interactuen amb el blog, ressaltant aspectes com la procedència de les visites, els dispositius utilitzats, els navegadors preferits i les entrades més visitades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada