Estàvem a final de temporada i començava a refrescar, de manera que vam programar el descens d'un barranc per terres més càlides.
Aquell dia vam anar a les Terres de l'Ebre, concretament a la gorja dels Estrets. És un barranc molt tècnic i habitualment sec, però els dies anteriors havia plogut i vam trobar alguns pous plens d'aigua.
Vam sopar i dormir a l'alberg d'Horta de Sant Joan.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada