dissabte, 29 d’octubre del 2005

Excursió a Montgrony

Des de Castellar d'en Hug, on vam estar un cap de setmana en una casa rural, vam fer aquesta petita excursió, que ja havíem fet anys enrere. El petit santuari de Montgrony està situat sobre la població de Gombreny, des d'on puja una pista (ara asfaltada) de pocs quilòmetres. Des de Castellar d'en Hug s'hi va a peu en una fàcil travessia, ja que hi ha poc desnivell. De fet, Castellar i Montgrony estan gairebé a la mateixa altitud. Vam sortir de Castellar per la carretera que porta a la Collada de Tosses; al cap de ben poc, cal deixar la carretera i agafar un camí que, en horitzontal, ens porta en direcció est. Hi ha diverses pujades i baixades i travessem alguns torrents abans que el nostre camí desemboqui a la pista que puja de Gombreny, ja ben a prop de Montgrony. Al Santuari de Montgrony vam trobar un casament, de manera que hi havia molta gent. Vam dinar en el restaurant del santuari i, pel mateix camí, vam retornar a Castellar d'en Hug.
D'questa sortida no hi ha àlbum perquè vam fer molt poques fotos.