divendres, 17 d’agost del 1979

Obrint via a l'Agulla dels Ossos

Agulla dels Ossos
Foto d'arxiu: el cim de la Miranda dels Ossos. Des. 2014

Escalada a Montserrat (Agulles). Vam fer una tirada de la nova via que estàvem obrint a l'Agulla dels Ossos, anomenada via dels Avis. Vam obrir una part de la via però no la vam acabar. En realitat aquesta via, tot i que porta el meu nom, no l'he fet mai completa. Vaig participar en aquesta primera jornada equipant i obrint via però quan la van acabar els companys poc després jo estava en el servei militar i no vaig poder ser-hi. Després mai vaig trobar el moment de tornar a l'Agulla dels Ossos per completar la via.
Aquell dia també vam fer la via Normal de l'Agulla dels Ossos. Una via força difícil, tota en lliure, que puja per la cara nord d'aquesta agulla. És una única tirada de cinquè grau.

RESSENYES:
Agulla dels Ossos Agulla dels Ossos
RESSENYA HISTÒRICA VIA DELS AVIS: