Foto d'arxiu: la Mòmia, la Momieta i els Flautats. Maig 2018
Vam fer una escalada a Montserrat, a la zona de la Trinitat, escalant la Momieta per la
via Torres-Iborra-Àngel
, una via de tres tirades, bàsicament d’escalada artificial.
La via puja per la cara nord, oposada a la via normal, que és la més clàssica d’aquesta agulla. La primera tirada puja gairebé tota en escalada artificial de burí fins poc abans d’un forat molt marcat, on cal sortir en lliure difícil flanquejant un parell de passos a l’esquerra per entrar-hi.
Després es continua flanquejant una mica més a l’esquerra i, tot seguit, en vertical artificial, superant algun pas desplomat i amb alguna sortida en lliure, fins arribar a un replanet on es munta la segona reunió. Des d’aquí només queda una tirada curta en lliure, amb algun pas d’artificial, fins al cim.
Després de fer la Momieta vam fer un tempteig a la via Santacana de la Mòmia, una de les més difícils de la zona, però vam acabar abandonant.
RESSENYA:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada