dimarts, 4 de gener del 1994

BTT pels Ports: refugi de les Clotes

Refugi de Terranyes, Massís dels Ports
Foto d'arxiu: refugi de Terranyes. Gener 2015

Segona etapa de la nostra travessia pel Massís dels Ports amb BTT, aprofitant les vacances de Nadal. Després de dormir a la casa dels guardes del Xalet del Rei, vam continuar la travessia fins al refugi de les Clotes.
Com que aquesta crònica s’escriu uns anys després, no es conserven tots els detalls del recorregut, però va quedar constància que vam pujar al Caro, passant pel refugi del mateix nom. La part final de l’ascensió la vam fer per carretera asfaltada i amb fort pendent.
Després vam retornar fins al refugi del Caro, on vam agafar una altra pista que ens va portar fins a les Clotes passant per la zona de Terranyes, on hi pasturaven uns braus. Vam dormir al refugi de les Clotes, propietat de la Unió Excursionista de Catalunya, lliure però en força bon estat.