![](https://1.bp.blogspot.com/-E5LxFEdrn7E/XqF97HhbTuI/AAAAAAADJcE/Bz0Y55g826YhtSiHrvsrmoj7P0YmWxVVACPcBGAsYHg/s405/12Vallhiverna.jpg)
Una ascensió clàssica a la vall de Benasc, molt accidentada. El dia abans a la tarda vam arribar a Benasc i vam començar a pujar per la pista de Llosàs. Quan ja estàvem gairebé a dalt, una pedra traïdora ens va fer un forat al càrter del Seat 850. Després de valorar la situació vam decidir baixar sense motor fins a Benasc. Allà no hi havia cap taller mecànic obert però, amb l'ajut del personal de la gasolinera i el lampista del poble, en Toni va aconseguir reparar l'avaria. La reparació va consistir en desmuntar la base del càrter, que tenia un forat, i portar-la al lampista del poble. La reparació que va fer el lampista va ser només per sortir del pas: una soldadura d'estany per tapar el forat que hi havia a la xapa. Després, amb una moral de ferro, vam tornar a pujar per la pista fins a la cabana de Llosàs, on vam dormir.
Al matí vam pujar per la via normal fins al cim del Vallibierna (3.056 m), passant per un avantcim: el Vallibierna Nord (3.030 m). Després vam travessar el pas de cavall per anar a la Tuca de las Culebras (3.051 m), retornant novament al Vallibierna i baixant a Llosàs pe mateix itinerari de pujada.MÉS FOTOS:
![](https://1.bp.blogspot.com/-Nr_4g3riEJY/XqF97EHjUJI/AAAAAAADJcE/LrDB3qk9TXQZ07a3bV8s8qJZm73toRbAgCPcBGAsYHg/s540/02Vallhiverna.jpg)
![](https://2.bp.blogspot.com/-5JnCUkWC0aQ/XqF97FhiujI/AAAAAAADJcE/Eew9O0Q-IqAssWZ54miLYb5JcKDMyU6aQCPcBGAsYHg/s540/08Vallhiverna.jpg)
![](https://1.bp.blogspot.com/-IGr64znQLDs/XqF97Ls68JI/AAAAAAADJcE/lAss-pKBmoAh7-qt3-DBhc8wk6oRBnEMgCPcBGAsYHg/s540/10Vallhiverna.jpg)
![](https://2.bp.blogspot.com/-4cQrBqw-4_g/XqF97CHv73I/AAAAAAADJcE/Spc2EYD_-80N47FdlkeG5KpvPCUm_ENEgCPcBGAsYHg/s405/11Vallhiverna.jpg)
![](https://4.bp.blogspot.com/-MHcAPzLfOWo/XqF97AZlKkI/AAAAAAADJcE/MDD-Xmv44tkUG5Ukhfg15HP20_V1IRdoQCPcBGAsYHg/s405/14Vallhiverna.jpg)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada