INTERACCIÓ - REBOT

En aquesta pàgina analitzem dues mètriques clau relacionades amb el comportament dels usuaris que visiten el blog: la interacció i el rebot. Aquestes variables ens ofereixen una visió clara de com els visitants interactuen amb el contingut i del grau d’interès que genera el blog.
Interacció (representada en verd al gràfic): Mesura el percentatge de sessions en què els usuaris han interactuat amb el contingut. Aquesta interacció es defineix per accions com navegar per diverses pàgines, romandre al blog durant més de 10 segons o completar algun objectiu establert (per exemple, reproduir un vídeo o descarregar un document). Una alta taxa d’interacció és indicativa de l’interès i compromís dels usuaris amb el contingut.
Rebot (representat en vermell al gràfic): indica el percentatge de sessions en què els usuaris abandonen el blog després de visitar una sola pàgina, sense realitzar cap acció addicional. Un rebot elevat pot ser un signe de desinterès, però també pot passar si els usuaris troben ràpidament la informació que buscaven.
En el gràfic que acompanya aquesta pàgina, es mostra l’evolució mensual de la interacció i el rebot des de juny de 2023 fins a l’actualitat. Aquestes dades són essencials per entendre millor el comportament de l’audiència i per identificar oportunitats de millora en l’experiència dels usuaris.