diumenge, 15 d’agost del 1999

GR11 etapa 27: Colomers-Hospital de Viella

GR11: Colomers - Port de Caldes - Güellicrestada - La Restanca - Port de Rius - Hospital de Viella
Colomers - Port de Caldes - Coll de Güellicrestada - La Restanca - Port de Rius - Hospital de Viella

En aquesta ocasió ens vam trobar en molt bona forma. Havíem previst fer l’etapa de Colomers a la Restanca, entrant a la Vall d’Aran pel coll de Güellicrestada.
L’etapa va resultar curta i assequible i, després de dinar al refugi de la Restanca, vam decidir allargar la jornada amb una segona etapa.
D’aquesta manera vam continuar fins a la boca sud del túnel de Viella, superant el port de Rius.


dissabte, 14 d’agost del 1999

GR11 etapa 26: Espot - Colomers

GR11: Espot - Sant Maurici - Port de Ratera - Refugi de Colomers
Espot - Sant Maurici - Port de Ratera - Refugi de Colomers

Va ser una gran etapa que ens va permetre gaudir dels magnífics paisatges del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.
Vam dinar al refugi Ernest Mallafré, al costat de l’estany de Sant Maurici i al peu dels Encantats, una de les muntanyes més fotografiades del Pirineu.
Vam acabar l'etapa al refugi de Colomers, on vam pernoctar.


divendres, 13 d’agost del 1999

GR11 etapa 25: La Guingueta - Espot

GR11: La Guingueta - Jou - Espot
La Guingueta - Jou - Espot

Vam arribar a la Guingueta decidits a donar una bona empenta al nostre projecte de travessar el Pirineu a peu. Per tal d’escurçar una mica l’etapa de l’endemà, vam fer una mini-etapa a la tarda.
La vam començar a les sis de la tarda i, en un parell d’hores, ja érem a Espot. L’endemà havíem de recórrer alguns dels paratges més coneguts del Pirineu català.