Vilamaniscle – Sant Quirze de Colera – Mas Corbera
Després de dormir a Vilajuïga vam recuperar el cotxe i vam tornar a Vilamaniscle per
retrobar el nostre camí. Aquí el GR 11 comença a endinsar-se en el massís de l’Albera
i vam començar a trobar muntanyes. Això ja era el Pirineu!
Vam passar pel monestir de Sant Quirze de Colera, una autèntica joia del romànic.
Les cames ja començaven a notar l’esforç acumulat de les tres etapes.
A més, la tramuntana característica d’aquestes terres de l’Alt Empordà ens despentinava
contínuament. En aquesta etapa no hi havia hotel ni fonda, de manera que vam plantar la
tenda de campanya a prop del Mas Corbera, sota una alzina surera.
Durant la nit, la tramuntana va bufar sense parar contra la nostra tenda, que va aguantar
com va poder el temporal.