dissabte, 26 de setembre del 1987

Una vegada més, pugem al Matagalls

Matagalls, Montseny
Una vegada més vam pujar al Matagalls. Aquesta vegada ho vam fer en una sortida familiar amb en Rafel i amb sortida des de Coll Formic. Va ser una petita excursió que ens va portar, una vegada més, al cim del Matagalls, que ja havíem pujat unes quantes vegades. Vam fer molt poques fotos i, a més, no van quedar gaire bé. La foto que il·lustra l’entrada del blog està una mica desenfocada, però és l’única que tenim d’aquesta sortida.

diumenge, 6 de setembre del 1987

Barranco de Otín

Barranco de Otín, Sierra de Guara
Vam fer un barranc molt esportiu i amb un gran verticalitat, amb molts ràpels, alguns realment espectaculars, però sense aigua. És un barranc secundari del Mascún i l’aproximació va ser la mateixa, des de Rodellar fins al poble d’Otín. El barranc acaba al sector final del Mascún.


dissabte, 5 de setembre del 1987

El Gorgonchón & La Peonera Inferior

Peonera Inferior, Sierra de Guara
Foto d'arxiu: Peonera Inferior, juliol 2002

Vam fer el Gorgonchón, un barranc curt però magnífic, aquàtic i molt estret, amb un gran ambient, gairebé espeleològic, amb columnates, colades i sediments a les parets. Hi va haver fins i tot un pas gairebé de sifó, que va donar caràcter al recorregut.
A la tarda vam fer la Peonera inferior, un dels barrancs més fàcils i aquàtics de tota la Sierra de Guara, que va resseguir el curs inferior del riu Alcanadre, el més cabalós de la serra.